Nee is groei

'Nee zeggen' doe je als ondernemer niet gauw. Jij en je medewerkers werken zich liever nog een slag in de rondte om de klanten tevreden te houden. 
Toch kan strategisch NEE zeggen,  je bedrijf succesvol doen groeien in de richting die je wilt.
(een bijzondere vorm van marketing, klein blijven en toch groeien)

Soms is er zo'n onoverzichtelijk geheel aan (diensten)pakketten ontstaan, dat het als wildgroei voelt. Allemaal leuk, maar levert het voldoende op, versus de gemaakte inspanningen?
Het bedrijf concentreren op die onderdelen, die voor jou en je klanten de meeste waarden creëren, is dan de truc.
Segmenteren in de gewenste richting.

Anders gezegd: 'klein willen blijven en de verdiensten laten groeien' is een specifieke vorm van marketing.
Doorpakkers kent de geheimen.

Even pas op de plaats maken en met Doorpakkers de producten/diensten, markten, kosten, opbrengsten en motivaties te analyseren helpt je die keuzes te maken. 

Goed voorbereid? Gebruik alvast onze tools.


Onder downloads vindt u:

  • Sturen, maar waarop?
  • Een quickscan,
  • Een mind-map bedrijfsanalyse en
  • Een e-book time-management voor ondernemers
seemly