Doorpakken na de start

Groei en ontwikkeling van het bedrijf: Doorpakken!

U als ondernemers knokt vaak eerst om het bestaansrecht van uw concept te bewijzen. Voldoende tevreden klanten te krijgen om, als bedrijf, te overleven. U kunt zichzelf daarmee tè druk, druk, druk voelen. Ook kunt u vinden dat het nog te weinig oplevert of dat het beter kan.
Of u zult misschien 'nee' moeten durven zeggen om te groeien in de richting die u en uw klanten wensen. Soms is de enige groeistrategie om, naast samenwerken met andere zelfstandigen, de stap te durven zetten personeel aan te nemen.
In de hectiek van het dagelijkse doen, wilt u wel eens stil staan bij dit soort vragen en ideeën. Doorpakkers kunnen u hier prima bij helpen.

Welke ideeën zijn het waard verder te ontwikkelen en welke plannen, projecten of producten moeten eigenlijk de ijskast in? Hoe komt het dat u geen tijd heeft om wat meer na te denken over de toekomst van het bedrijf? Wat zijn de unieke voordelen en kenmerken van het bedrijf, communiceert iedereen dat op de juiste wijze en is er financieel niet meer van te maken? Welke keuzes zouden nu kansrijk kunnen zijn en wat moeten zij opleveren. Lees meer onder downloads: sturen maar waarop? 

Uw kansen op uw succes zijn onderzocht bij de volgende marketingstrategiën :
 

 

Huidige markten

Nieuwe markten

Huidige producten

1.Marktverdieping

   100%

3.Marktontwikkeling

    25%

Nieuwe producten

2.Productontwikkeling

    50%

4. Diversificatie

    1-5 %

Een sparring-sessie over dit soort strategische vragen is altijd mogelijk en gratis.

Onder downloads vindt u: sturen maar waarop?, mind-map bedrijfsanalyse, een quickscan en een e-book time management

seemly